неділю, 22 грудня 2019 р.

Два форуми у форматі "2020"

Від самого початку існування цього сайту я пропоную його колегам як приклад того, що може уявляти собою інформаційне забезпечення якогось публічного зібрання. Без великого успіху, в сенсі, що організатори зазвичай не приділяють питанню якоїсь додаткової уваги. Але я сподіваюсь, що з часом ми побачимо тут прогрес. Втім, сьогодні про події іншого можливого напрямку розвитку. За змістом ті самі, але за форматом...

Це Форум розвитку громадянського суспільства. Хотілось знати про нього більше. Ну, як завжди в таких випадках. Втім, там знайшлось посилання на інший форум. ПлатФорум, що відбувся трохи раніше у Європросторі. І більш розлога розповідь.

Мабуть, воно дещо заскладно виглядає, але мені хотілося відтворити цей шлях. Щоб було зрозуміло, як я дістався такого рішення. Бо на горизонті ще один форум - медіа. З яскравими спікерами. З якими таки хочеться поговорити. Хоч вони і ухиляються від того, як видається.

Що ж робити? Боротись за прозорість. Ні, не влади, нашого громадянського суспільства - і от тут коло замикається. Як на мене, то неефективні технології обговорення на форумах громадянського суспільства треба міняти. Впроваджувати нові, більш досконалі.






1 коментар: