четвер, 1 жовтня 2015 р.

Запрошення

Шановний колего,

дозвольте запросити Вас до участі в проекті, присвяченому підсумкам відомого Вам семінару. Сподіваємось, що це цілком відповідає Вашим планам подальшої роботи у напрямку, зазначеному у виступі на семінарі.


Ваша участь у проекті може бути наступною:

1. Переглянути інформацію стосовно Вашого виступу на семінарі і надати нам відомості про помилки або неточності, що є у наведеному тексті.

2. Запропонувати текст (включно з посиланнями), яким би Ви хотіли замінити той, що наведений на відповідній сторінці блогу зараз. Зрозуміло, що будь-які інші матеріали (презентації, відео) будуть вкрай бажаними для розміщення на сторінці. В тому числі і такі, що не пов'язані безпосередньо з виступом, але торкаються теми Е-демократії як такої.

3. Зажадати права автора і порядкувати в подальшому свою сторінку самостійно.

Учасники, що оберуть третій спосіб участі в проекті автоматично стають членами робочої групи (неформального партнерства), яке визначить способи і напрямки своєї подальшої спільної роботи.

У разі, якщо жодних зауважень не надійде, база буде використана в тому вигляді, який вона має зараз.

З повагою В.Петриченко

4 коментарі:

  1. Передано учасникам 2 жовтня.
    Дехто не розуміє українську, дехто на поганому Інтернеті, а от Наталя Грицяк просто надіслала текст.

    Як на мене, то це і є Е-демократія в частині чи розділі громадянського суспільства: п'ять хвилин тому ми не були знайомі, зараз вже робимо щось разом.

    Я не вникав у матеріали семінару за конспектом пані Олесі (сподіваюсь одержати повні тексти), цікаво, чи там цей аспект розглядався?

    ВідповістиВидалити
  2. Минули вихідні...
    Поки що тільки дехто з учасників відповів мені у приватний спосіб. Ні, тексти не пообіцяли. Але ж відповіли, люди чемні, контакт є.
    А хтось відразу сказав, що часу на таку роботу не має. Так, зрозуміло, люді зайняті.
    А скільки треба часу?
    Як були тези підготовлені, то рівно дві хвилини, ну, заслати мені той файл.
    А як тез не було? То виступ був імпровізований?
    А може була стаття десь раніше надрукована, на якомусь форумі чи сайті? Чи щось з якогось проекту, звіту про якусь роботу? Ми ж маємо справу з фахівцями, вони щось у цьому напрямку десь колись вже зробили.
    До речі, якось організатор семінару в нас не проявився. То моя помилка. Власне, не помилка, бо я орієнтувався з самого початку не на організатора, а на учасників. Мені видавалось, що такий шлях коротший. І зараз я так думаю. Ну що мені відповість організатор? Що текстів не має.
    То виходить, що скоріше за все про час - то проста відмовка. А причина?
    Нецікаво? Заважає робити більш важливі справи? Я не знаю.
    Такі от не надто веселі думки про наш семінар. Може, все діло в тому, що понеділок? Важкий день. Ну почекаємо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сьогодні заслав посилання нашим доповідачам. Про тих, з ким є контакт, можу сказати, що вони живі-здорові, пишуть потихеньку у ФБ. Ну, як там з часом стосовно мого прохання надати текст виступу я не знаю. Але загалом є надія.

      Видалити
  3. А тепер вже є відповідь. Тільки від одного учасника. Але ж ціла відповідь. Тільки в приваті, але ж є.
    Виходячи з таких обставин я відповім тут, щоб і решта могла прочитати, але не конкретно, щоб не порушувати етичні норми, а загалом, ставлячись до того, хто відповів, як до представника колективу доповідачів.

    1. Цілком згоден, що існуюча група Е-демократія (я б перейшов на українську в назві) є цілком підходящою платформою для обміну інформації, дискусій стосовно теми. Створювана база щодо семінару 29.9 - то додаток саме до цієї групи. В посиланнях на головній сторінці блогу вона і представлена як Дискусія.

    2. Також згоден, хоч Ви про це і не сказали явно, що кількість формальних і неформальних груп, дотичних теми, могла б бути і меншою без шкідливих наслідків для діла.

    3. Мета створення інформаційної бази на матеріалах семінару видавалась мені настільки прозорою, що я, можливо, не достатньо її розкрив. Абсолютно традиційний момент: показати читачам (а я є модератором двох форумів бібліотекарів і також підтримую творчій зв"язок з іншими аналогічними майданчиками), так от, показати тим читачам актуальний стан теми, точку зору фахівців, що взяли участь в семінарі.
    Для тих авторів, кому було б цікаво продовжити контакт з бібліотекарями, пропонується право автора на блозі семінару. Можливо, я не сказав, що то є абсолютно безоплатно, не встановлює для автора жодних обов"язків і нічого окрім бажання того автора не потребує? То тоді кажу це зараз.

    4. Що Ви написали ті тези свого виступі у зошиті ручкою, то це не біда. Ми почекаємо. А за тиждень-два Ви ж знайдете 15-20 хвилин, щоб переписати їх для публікації? Можна замість тих тез подати посилання на свою статтю. Можна подати відео, презентацію. Нема проблем. То все ж таки ми чекаємо, добре?

    З повагою В.Петриченко

    ВідповістиВидалити